Fast jag tror inte det är deras enda statement. Det känns som att de brukar byta på hemsidan lite nu och då. De vill väl vara allt och ingenting på samma gång tänker jag..
Det är ju alltid en bra strategi att byta marknadsbudskap ofta. Och i IOGT-NTO:s kongressbilaga har de en ny devis på varje sida. Det blir många löften att hålla.
Vad sägs om det här: ”Kongressen med de fulla PROCENTEN.
Programmet för kongressen 2007 är minst sagt lovande. Procentuellt sätt ligger kongressens underhållningsvärde för UNF-are bättre till än på många år. Vad sägs om:
Den här sajten använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Klicka för att acceptera. Acceptera
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Ja, vad menar de med det?
Fast jag tror inte det är deras enda statement. Det känns som att de brukar byta på hemsidan lite nu och då. De vill väl vara allt och ingenting på samma gång tänker jag..
Det är ju alltid en bra strategi att byta marknadsbudskap ofta. Och i IOGT-NTO:s kongressbilaga har de en ny devis på varje sida. Det blir många löften att hålla.
Det låter som att arrangören kommer att ha ett digert utbud av underhållning som röda rummet live, snillen spekulerar och annat skoj.
Jag ser redan fram emot allt kul som kommer att hända!
Äntligen kommer kanske Köpingskilometern att glömmas bort…
Jag förstår inte vad du pratar om.
SÅ bra är det väl ändå inte att byta marknadsbudskap ofta? Inte generellt iaf…
Jag var ironisk. Jag förstår inte varför jag ens försöker.
Ironi måste vara övertydlig för att fungera i text. Det borde du ha lärt dig nu… 🙂
Tacka mig för att jag räddade dig! 🙂
och vad är grejen med att alla kongresser alltid har fula hemsidor? jag ska arrangera en kongress i bjurs jag. och då jäklar!
Kongressarrangören har överlåtit all annan marknadsföring till förbunden, men hemsidan ska de minsann göra själva. Det är konstigt.
Jag förstod att du var ironisk, Mathias. Men jag kanske är lite smartare än Anton.
Wohoo!
Nu förstår jag inte, var det där ett wohoo som ironiskt menade att det inte är ngn bedrift att vara smartare än Anton…?
Jag blev så glad att det var nån som förstod mig. Men tydligen inte.
När jag tittade in i dag välkomnas jag till "den sömniga kongressen". Känns oerhört inbjudande.
Vad sägs om det här: ”Kongressen med de fulla PROCENTEN.
Programmet för kongressen 2007 är minst sagt lovande. Procentuellt sätt ligger kongressens underhållningsvärde för UNF-are bättre till än på många år. Vad sägs om:
– uppemot 175 % disco <
Har de verkligen skrivit "Procentuellt sätt ligger…"? Det heter väl ändå sett med e? (jämför med "Sätt dig på stolen")
Jag glömde skriva ”sic!”.