• Okategoriserade
  • 0

Kviks otäcka kök

Kökstillverkaren Kvik har börjat sända en ny reklamfilm för sina kök. Den är nästan värre än Lidls otäcka reklam. En man som kallas för coach kommer in framför vad man får anta är Kviks personal, och berättar om Kviks nya strategi. Nu är nämligen svenskarna så fattiga att de måste äta soppa och panta tomglas för att överleva, därför ska man köpa Kviks kök som nu bara kostar 31.000 kronor. Det blir många tomglas att panta det. Och rösten som har dubbat till svenska är nog det värsta. En galen kille som pratar om att säga ”adjö till caffe latte-trams och goddag till all inclusive!”. Det går ett sus genom publiken och allt avslutas med ett ”halleluja”. Suck. Att kalla folk för idioter är aldrig ett bra drag i reklam.

Du gillar kanske också...

Kommentera

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.