• Okategoriserade
  • 6

Bredbandsbolaget – igen

I dag pratade jag med Bredbandsbolaget igen. Jag hade efter det senaste samtalet uppfattat det som att jag hade bokat in inkoppling i dag, men så verkar det inte vara. När jag ringde så fanns det bara en order om inkoppling, men ingen uppgift om datum. Dessutom hävdade Alexander på kundservice att man inte alls kan boka in en dag för inkoppling. Teknikerna på Scanova, som sköter inkopplingen, kommer helt enkelt att ringa när de har tid. Helskumt. Tidigare om Bredbandsbolaget
» 15 oktober
» 25 oktober

Du gillar kanske också...

6 svar

  1. Kamilla skriver:

    Hoho. Åh, det är så roligt att ha att göra med BBB…

  2. Mattis skriver:

    Man får prata med så mycket folk, och det är ju alltid kul.

  3. Åsa skriver:

    Min syrra har också haft en massa problem med Bredbandsbolaget. Hon gav upp och bytte till Telia…

  4. Mattis skriver:

    Åh, vad har jag gett mig in på?

  5. Kamilla skriver:

    Det roligaste är ju att de problem jag och Per har haft med BBB alla är relaterade till flytt av abonnemang. Så när de väl kopplat in det rekommenderar jag dig att aldrig någonsin flytta…

  6. Mattis skriver:

    Fast jag hade Bredbandsbolaget i Stockholm, både på Kungsholmen och i Blackeberg, och det funkade bra då.

Kommentera

Denna webbplats använder Akismet för att förhindra skräppost. Läs mer om hur dina kommentarsuppgifter behandlas.